شناسه خبر : 57379
یکشنبه 17 دي 1396 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور پرشکوه جانبازان در راهپیمایی شکوه وحدت اهواز/تصاویر

خانواده بزرگ ایثارگران اهوازی ، با حضوری پرشکوه و وحدت آفرین در راهپیمایی "شکوه وحدت" شرکت کردند .

خانواده بزرگ ایثارگران اهوازی ، با حضوری پرشکوه و وحدت آفرین در راهپیمایی "شکوه وحدت" شرکت کردند .

این مراسم از میدان مولوی ، شروع شد و بعد از عبور از روی پل کارون به سمت چهارراه آبادان ادامه یافت .

مردم شهیدپرور اهواز ، گرد وجود گرانبهای جانبازان و خانواده های معزز آنها حلقه زده بودند و یادگاران شهدا همچون نگینی ، در آن جمع می درخشیدند . دیدنشان مایه آرامش و سکینه بود ، بعد از چند روزی که با التهاب گذشت .

وجود جانبازان نخاعی در بین صفوف به هم فشرده ، مردم را به وجد آورده بود و باعث می شد که در آن همهمه آهنگ های حماسی که طنین شان رسیده بود تا سقف آسمان ، بی اختیار اشک غرور و احساس ابهت پهنای صورت حاضران را فرا گیرد .

نگاه پر صلابت جانبازان پر از مقاومت بود و ایستادگی ، و این آموزه همان چیزی بود که مردم را دلگرم می کرد و مطمئن ؛ به اینکه هرگز دشمن به یک وجب از خاکشان  دست نخواهد یافت تا مدامی که عنصر بصیرت و شجاعت را در مرام شهدا و جانبازان و خانواده صبورشان پیگیر باشیم  .

لازم به ذکر است راهپیمایی شکوه وحدت ، صبح روز 13 دی ماه 96 ، بدنبال برخی تشنجات و تحرکات کور چند روز اخیر اهواز ، که با هدایتِ دشمنان امنیت و ثبات ایران اسلامی ، خط می گرفت در شهر اهواز برگزار شد .

هدف از برگزاری این مراسم تجدید میثاق با مقام معظم رهبری ،  به انزوا کشاندن فتنه گری و فرصت طلبی اغتشاش گران بود .

 همه آمده بودند ، از پیر و جوان ؛ کوچک و بزرگ ، در هر پست و مقامی که بودند ؛ تا امید دشمنان و فتنه گران را از خوابهای پریشانی که این چند روز اخیر برای مردم اهواز دیده بودند ، برهم بزنند و خوشحالی سران استکبار و خاندان جنایتکار آل سعود را بابت چند روز التهاب در سطح شهر و کشور به استهزا بگیرند .  

راهپیمایی "شکوه وحدت "مردم اهواز ، که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اهواز همراه بود ، در واقع اعتراضی شدید به نا آرامی های چند روز گذشته محسوب  می شد .

مردم در حالی که شعار می دادند : "کار فتنه تمام است ، این آخرین پیام است" خشم و انزجار خود را نسبت به اغتشاش گران نشان دادند که در این مدت خسارتهای مالی بسیاری به اموال عمومی و خصوصی مردم وارد کرده بودند .

آنها با سر دادن شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" یکبار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان نمودند .

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi